Post by moufmereepesee on Feb 10, 2022 4:07:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Prison Empire Tycoon-Idle Game 2022 version ▞▞▞
Artig spill
Ville gitt den 5 stjerner, men den lar deg ikke engang spille, den fortsetter å logge deg ut om ti minutter til ett minutt, og nå sitter jeg fast i det første fengselet
Blir litt over annonsen som ser på og ikke får beløpet det står at jeg skal motta etterpå Mange ganger i det siste har jeg hatt både vanlige fengsler og arrangementsfengslene sier ett beløp, men det gir meg mye mindre en sak i dag sa jeg ville få litt over 10k jeg fikk 4k, vær så snill å fikse dette Også hvis du kunne se inn i fengslene som har besøksrom. Besøket avsluttes samtidig som dagens siste måltid er ferdig Få beskjed om at ikke alle fanger får mat
Appen er morsom, men nok en gang fungerer ikke tilleggene. Så 3 annonser og ingen belønning
Elsker spillet veldig morsomt har spilt i flere måneder nå, men den eneste grunnen til at jeg ga 3 stjerner er at jeg har sett flere forskjellige annonser med løfte om 1 belønningsbeløp, og etter å ha sett annonsen la jeg merke til at jeg får betydelig mindre enn det jeg var tilbys.
Endre rangeringen min fra 5 til 1. Ikke et inaktivt spill i det hele tatt. Selv om du tar godt vare på fangene dine i spillet, slutter fengselsansatte å jobbe så snart du lukker spillet, noe som betyr at du kommer tilbake til et fengsel på randen av et opprør hver gang. Fanger vil ikke bli matet og det er ingen rengjøring når du er borte, noe som betyr at du vil komme tilbake til sinte fanger i et skittent fengsel. Åh! Og selv 10 væpnede vakter vil ikke kunne stoppe 12 sultne fanger. Ingenting gir mening.
Må se annonser for å lage et fungerende fengsel
Veldig morsomt spill! Bare fortsett å lage disse typer spill
Hallo. Ikke sikker på om det er telefonproblemet mitt, men de spør meg stadig om å oppdatere, men når jeg går til play store, er det ingen oppdatering. Jeg oppdaterer til og med "se etter oppdatering", men det er ingenting.
Et veldig bra spill
Oki donki
Mye problemer med oppstart av spillet. Men greit spill
Kunne hadde vært en startpakke som var gratis men alt er supert
Umodent spill. Fengselet slutter å fungere etter svært kort tid. Kjøkkenet produserer ikke mat. Aldri klart hvorfor opptøyene skjer. Vakter tar noen dager fri fra spillet for å sjekke inn/ut fanger. De kan velge en fange og en mens de går frem og tilbake, men gjør det ikke for å kaste bort tiden. Og en annen stor, annonsen sier at den vil betale 20k, men etter å ha sett får du bare 10k!!
Det er moro
Bra spill! Enkelt å få den til å passere det første fengselet, de valgfrie annonsene er ikke tvungne, og generelt sett ikke dårlige. Kjøpene i appen virker høyere enn vanlig, men de høyere kostnadene er engangskjøp.
"Alle kan spille" er en stor løgn. Alt i alt var spillet veldig fantastisk, det er ingen tvil. Men grusomheten var at hvis du vil vinne/presse rangeringen din til toppen på "alien invation event" må du betale mer ekte penger, det er ikke rettferdig. Alle kan spille og fullføre oppdraget ved å se reklame, dets enkle del. Det er noen feil som må fikses. Hvis du vil fullføre spillet gratis, bør du prøve denne appen. Eller du kan kjøpe startpakke, det er enkelt å fullføre dette spillet. Ikke forvent å vinne.
Enkel morro!
Inntektsmultiplikatoren min fortsetter å buffere, men har ikke lastet opp på nesten 24 timer. 1 stjerne til rettelser er gjort
Morsom
Jeg synes dette er et ok tomgangsspill, men det jeg virkelig ønsker er å kunne tilpasse når de gjør ting og hvor lenge de gjør det Ps: jeg er fortsatt i fengsel ett, så jeg vet ikke om du kan gjøre dette senere i spillet
Det er et fantastisk spill. Veldig kult, spesielt hvis du er i fengsler. Det eneste jeg føler mangler er muligheten til å lage sitt eget fengsel fra bunnen av og velge hvor alt skal ligge
Veldig bh-søl!
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulazione coj
Hver gang du logger av, "slutter fengselet å fungere" etter en time og de gjør opprør. Så det betyr at du må spille minst hver time resten av livet.
Bra spill, ikke for mange tillegg, skulle ønske det var på en større plattform og hadde flere detaljer, jeg ville definitivt kjøpt det
Bra spill. Men annonser fungerer ikke over halvparten av tiden. Må avslutte og lukke spillet helt. Og ingen tillegg for 2x penger eller for å tjene penger. Stille skjerpende.
Flott, men et kontantgrep. Jeg har spilt dette en stund nå, og dette er sannsynligvis et av mine favoritt tycoon-spill, men GÅ AV LØNNEN FOR Å VINNE BANDWAGON! Jeg spiller romveseninvasjonen akkurat nå og alt er maks og jeg er fortsatt i den laveste rangeringen. Jeg kan bokstavelig talt ikke gjøre noe annet i fengselet akkurat nå med mindre jeg betaler 30 dollar for 3000 edelstener for å bygge de andre celleblokkene og krigssimulatoren. Jeg har allerede betalt for ingen annonser. Jeg slipper ikke ytterligere 30 dollar for ett arrangement.
Kitchen Scramble 2: World Cook የተለመደ coft
Ganske bra blir litt sakte og kjedelig å vente på å reformere den nødvendige mengden fanger for å gå videre til neste trinn
Morsomt spill, men jeg vil ha det jeg betaler for. Jeg kjøpte en spesiell pakke med diamanter og mottok dem aldri, da når jeg gikk for å sende inn klagen, ble appen stadig stengt slik at jeg aldri kunne fullføre tvisten.
Elsker dette spillet, men etter Iron Fortress-arrangementet 1/14-16/22 vil det ikke åpne seg og bare forbli på lasteskjermen. Når det fungerer, oppdaterer jeg anmeldelsen min.
Dette spillet er totalt sett ganske morsomt, det eneste som suger er den 1 timen som fengselet ditt forblir aktivt når du avslutter/forlater spillet. Den eneste måten å gjøre dette lengre på er å kjøpe en "manager" som forlenger tiden fengselet ditt forblir aktivt. Den laveste prisen er $3, og den legger bare til én time. Jo høyere sikkerhet i et fengsel, jo mer uhåndterlig blir det og det gjør det raskt. Det er også det faktum at noen ganger hvis du blir tilbudt en høy sum penger ved å se annonser, vil du ikke få alt.
Annonsene betaler ikke ut hva det opprinnelige beløpet sier. Jeg hadde en annonse som sa at $10000 ville bli belønnet, men den betalte $5000 etter fullføring. Vennligst fiks. Et annet problem med at annonsene ikke spilles, ble ikke løst på bloggen din. Det er to måter annonser ikke kan spilles av. Det første er problemet der annonsene ikke spilles av. Spilleren trykker på videoknappen og annonsen spilles ikke av.Dette løses ved å tømme cachen. Det andre problemet med annonser er at videoen ikke fyller ut og har en sirkel som kontinuerlig går rundt. Dette ser ut til å bare løses ved å avinstallere og installere på nytt. Bloggen tar ikke opp dette, og det er ingen måte å legge inn en kommentar på bloggen for å avklare problemet slik at det kan fikses.
Jeg liker spillet veldig godt. Men når du kommer til slutten må du vente på den oppdaterte. Og det tar lang tid!
Elsker det gitte når det fungerer. Jeg kan ikke engang starte den uten at den krasjer.
Hvis jeg kunne stemme null stjerner, ville jeg gjort det! Ingenting annet enn kredittkort sulten!! Jeg har nok av inntekter, men må bygge en fengselscelle for å spille for 1000 edelstener og 750 for en simulator for å få fart på fremgangen? Kjøp denne for å få denne og kjøp den for ekstra! Det er et gratis spill!! Ikke sant?
Kan ikke avansere i berømmelsen uten å bruke ekte penger. Matematikken i spillet er så dårlig. Noen ganger vil jeg se en annonse og den vil si "se legg til for $6950" og se annonsen og den vil gi meg $1000. Men noen ganger vil det gi meg $10000. Det er et godt inaktivt spill, men kan ikke spille lenge med mindre du betaler ekte penger.
Et morsomt spill
Det er en veldig interessant spillapp. Jeg kan si at den er ganske nøyaktig, forfriskende og underholdende, med tanke på at jeg er en som jobber for fengslene, er det en ganske grei sims-app.
Det er gøy, men du kommer til poeng der fengselet ditt er maks, så du må bare vente med å gå videre.