Post by moufmereepesee on Feb 10, 2022 4:04:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkeroida kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG 2022 version ▞▞▞
Olen pelannut näitä pelejä yli 5 vuotta peräkkäin ja rakastan peliä, mutta toivon, että he antavat enemmän 3 tähteä lisätäkseen tai enemmän parempia palkintoja koville pelaajille, jotka pelasivat peliä vuosia kuten minä.
Marvel on epäilemättä koskettanut monien ihmisten elämää ... Hämmästyttävä Spider Hero vs Mutant ... Marvel Puzzle Quest: Sankari-RPG.
MARVEL Puzzle Quest Helden-RPG Rollenspiele onn
Tämän pelin antamat palkinnot ovat säälittävät. Se on selvästi p2w. Kaikki nämä pelit f2p ovat p2w, sinulla on hyvä kokemus vähän aikaa sitten se menee pisteeseen, jossa saat minimipalkkion. Ne antavat sinulle HARVOIN 4 tai 5 tähden hahmoa, vain tehosteita ja 1 tai 2 tähden hahmoja, jotka sinun täytyy myydä purppurakristalleja varten. Sinun on ostettava kannet vähintään 4 tähden hahmoille, koska et todennäköisesti saa heidän kansiansa ilmaiseksi. Niin naurettavaa, pelaa tätä peliä vain, jos olet satunnainen pelaaja
ilman Steam-synkronointia: 1/5 Steam-synkronoinnin kanssa: 5/5 En aio aloittaa tyhjästä mobiililaitteella vain siksi, että synkronointi Steamin kanssa ei ole mahdollista. Synkronoinnin avulla tämä olisi loistava ajanmurhaaja tien päällä!
Ok peli
HeroQuest - Lautapeli - 7.7/10 ... It's less of a Warriors game and more of an action RPG with fun, ... Lego Marvel Super Heroes 2 - PS4, XONE, PC - 79%
OK
Hämähäkkimies
Sea Monster City Rollespil oguz
Tämä peli on ehdottomasti hauska ajanhaaskaus, jos pidät ihmehahmoista ja vastaa kolmesta pelistä, tämä on hyvä peli. Sovellusostoksia on tietysti olemassa, koska tätä peliä voi pelata ilmaiseksi, mutta voit pelata tätä peliä mukavasti ilman rahaa.
Koukuttava. Kyllä tässä ihan strategiaa tarvitsee miettiä varsinkin pidemmän päälle kun on useampi hyvä hahmo josta valita ketä yhdistellä.
Mukava ja koukuttava
Tämä peli oli ennen loistava, kun pelasin yli 2000 päivää peräkkäin. Se keskittyy kuitenkin yhä enemmän voittoon. Minulla oli ennen vahvat hahmot, mutta en voi enää kilpailla upouusia pelaajia vastaan. Ei vain vaivan arvoista enää, hienoa, jos olet valmis käyttämään tonnia rahaa, muuten ei ole hauskaa.
Sain juuri uuden päivityksen. En enää laita rahaa tähän peliin. Minulla on 10" tabletti ja peli näytti siinä hienolta - koko näyttöä käytettiin. He ovat alustaneet näytön niin, että molemmilla puolilla on 1" musta reunus, joka tekee pystysuoran postilaatikon ja pienentää kaiken kokoa. Ei niin huono kuin puhelimessa, mutta ei paljon parempi. Myös uuden tiimin suodattimen asennuksen ansiosta kaikki tonit ovat pieniä. Kamala... iso askel taaksepäin. Heidän pitäisi hävetä.
Se on melko hyvä peli, mutta melko nopeasti huomaat, että sinun pitäisi maksaa eteenpäin niin paljon kuin haluat. Voit pelata ilman rahaa, mutta joskus on vaikeaa/mahdotonta saada parhaita palkintoja ilman rahaa.
Tulee 5 vuotta pelaamaan tätä peliä päivittäin, ja se on enimmäkseen hyvää. Jotkut viimeaikaiset muutokset ovat johtaneet alhaisempaan arvosanaan. Viime kuukausina monia tapahtumia on poistettu, eikä mikään ole korvannut niitä. Kaksi suurta olisi SHIELD-koulutuksen poistaminen ja Alliancen tapahtumien puute. Tänä viikonloppuna saamme Alliance-tapahtuman takaisin, joten toivottavasti peli palaa raiteilleen. Tiimi kommunikoi usein viestitaulujensa kautta, ja se auttaa. Parannuksia odotellessa.
Olen pelannut vuosia, mutta tällä hetkellä sitä ei voi toistaa Google Pixel 6 Prolla.
Peli on toisinaan hauskaa, mutta kansia on käännettävä. Saan jatkuvasti samat 1* tai 2*, jotka on jo voitettu. On vaikea saada muita voimia tai nostaa niiden tasoja, jotka minulla on. En tarvitse enempää iso-8:aa! En tarvitse enää Spidermania tai Venomia. En pysty edes lähellekään taistelemaan korkeammalla tasolla olevia vastaan.
Rakastan peliä, se tarvitsee vain Hobgoblinia, Demogoblinia, hämähäkinseittiä, basiliskia, sydäntä, tiikerihaita ja muita roistoja ja sankareita.
PVP on vanhentunut. Ellei sinulla ole tiettyjä hahmoja peitetty ja tasoitettu, päädyt osumaan massiiviseen seinään. Kehittäjät ovat päättäneet jatkaa uusien hahmojen työntämistä, mutta eivät kuitenkaan pysty luomaan uusia tai mielenkiintoisia PVE-tapahtumia. Toivon, että he voivat kääntää asiat toisin päin, mutta heidän viimeiset ponnistelunsa (tuet, sirpaleet) ovat parhaimmillaan puolikeskeisiä.
Deadpool Marvel Puzzle Quest. ad. D3PA. Match-3-pelit, jotka yhdistävät taistelu- ja RPG-elementtejä, ovat olleet mukana, koska alkuperäinen Puzzle Quest
Magic Rush: Heroes - Viimeisin Versio Androidille - Lataa Apk
Nauti pelaamisesta päivittäin ja kerää lisää hahmoja. Ole kiltti ; 1. Järjestä tapahtuma, jossa on 5 tähden ja 2 hengen ryhmä 4 tähden hahmoilla. 2. Vaihtakaa ylimääräiset sirpaleet max Championeihin vaihtamalla harvinaisia kortteja tai terveyspakettia tai jotain muuta sopivaa. Minulla on 3 tähden Deadpool yli 2000 sirpaleella, mutta hän oli jo ollut maksimimestari. Kiitos.
Peruspeli itsessään on hieno, mutta siinä on tasapainoongelmia, olen pelannut pitkään, joten en voi sanoa varmaksi, mutta se on luultavasti vaikeaa uusille pelaajille.
Peli ei toimi Pixel 6 -puhelimissa. Nyt jatkuu yli viikko. Kehittäjät eivät ole tehneet juuri mitään sen suhteen, milloin tämä korjataan. Onnittelut kaverit, sait minut lopettamaan pelin, jota olen pelannut julkaisusta lähtien!
Rakastan tätä peliä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin! Grafiikka on hienoa, pelattavuus on mahtavaa ja sisältö päivittyy usein! Kaksi peukaloa ylös! Pidän myös monipuolisesta sisällöstä! Todennäköisesti pelataan vielä monta vuotta!
27.1.2022 2022 uutuus: Quest for Eldorado: Heroes & Hexes lisäosa ... EXIT Puzzle Kadonnut Temppeli pakohuonepeli. 24,90 €. Osta heti
Tarpeeksi sanottu. Todellakin tämä peli pulmapelinä yllätti minut ja vie nyt paljon vapaa-ajastani, ota tämä peli esille, et tule katumaan sitä! Tarina on jopa hyvä, käteiskauppa ei myöskään ole 100 prosentin pakollinen, koska saat paljon siihen käytettyä valuuttaa tekemällä tehtäviä 11/10 minulta!
IOS-peliluettelo
Nauti todella tästä pelistä tekemällä pulmia, joissa hahmo on monimutkaisempi. Peli ei kuitenkaan lataudu enää kahteen kuukauteen Samsung Galaxy S10e:ssäni. Olen vain jumissa latausnäytössä, kunnes se kaatuu. Olen yrittänyt poistaa ja asentaa uudelleen monta kertaa, mutta ei ole onnistunut korjaamaan sitä. Haluaisin jatkaa pelaamista, jos saan apua ongelman korjaamiseen.
[PÄIVITYS: Muutaman vuoden jälkeen nautin edelleen MPQ:sta. Olen tehnyt muutaman ostoksen, mutta yleensä silloin, kun sopimus on tehty ja kun saavutat tietyn tason, hionnan tai päivittämisen tarve ei ole niin paha.] Kohtuullisen hauskaa match-3-kloonille. Melko helppoa pelata muutaman minuutin siellä täällä ilman vaadittuja ostoksia, mutta vaikka et ostaisi hahmoja ja odotat vain ansaitaksesi heidät onnella ja pelaaminen kestää IKUISESTI saadaksesi tarpeeksi pelin sisäistä valuuttaa ostaaksesi "listakolikkopelejä" " hahmoille, joita saat.
AppAgg
Toivon, että he antavat meidän vaihtaa kansia tiimimme kanssa samalla tavalla kuin käytimme sarjakuvien vaihtoa.
En yleensä välitä ottelun kolmesta pelistä, mutta tämä on todella hyvä. Pelin painopiste on vähemmän "palapelimekaniikassa" vaan enemmän siinä, miten hahmosi ovat vuorovaikutuksessa.
Tsemppiä tästä pelistä.
On hyvä, jos se ei pyytäisi minua asettamaan sitä joka kerta kun se päivittyy. OLEN PELAANUT TÄTÄ YLI 4 VUOTTA PELAAN JOKA PÄIVÄ. LOPETA JO. Ja vastauksesi siihen, että se on Google Play -asetus, on roskaa. Se on pelisi sisällä fontillasi jne.
siistiä, mutta lisää uusia tiloja saa pelin tuntumaan täysin uudelta peliltä veteraaneille lisää oikea pvp tai raidit ja jos mahdollista, tee offline-tila, pelaisin tätä peliä useammin
Turhauttavaa, jos yrität pelata ilman oikeaa rahaa!! Turhauttava peli jos turvat pelaa käyttämättä oikeaa rahaa!!
Hyvä peli
Helppo poimia vaikea hallita. Ottelun 3 peli RPG-pyöräytyksellä. Rakastan sitä, että se on pelattu vuosia!
Alien - The Roleplaying Game. 41,95 €.
MARVEL Puzzle Quest Helden-RPG Rollenspiele pxzm
Mahtavaa päivittäistä toimintaa!
Sovellus ei toimi ilman wifi-yhteyttä. Se on tehnyt tätä tammikuusta lähtien
Hyvä
Rakastan marvel-pulmapeliä, koska sen pelaaminen on hauskaa ja erittäin rentouttavaa, nautin sen pelaamisesta joka päivä kiitos ja Jumalan siunausta 🙏 sydämeni pohjasta ❤ 💙 💜 💖 💗 💘.
Tarvitsetko apua! Myyn kansiani vahingossa ja värväsin hahmon, joka minulla jo on... kuinka se on edes mahdollista? Tarvitsen 1000 tokenini takaisin! Minulla on nyt 2, 2 tähden Wolverines...sen bs
Peli on hauskaa! ,Olen nauttinut pelaamisesta ja keräämisestä. Se särkee minua edelleen joka kerta, kun pudotan valaan (kyllä, valaan!) vihollisen kimppuun käyttämällä Deadpools-erikoista. Tätä peliä voi pelata ostamatta mitään, mutta eteneminen on hitaampaa. Yksi ongelma minulla on hinnannousu, joka tapahtuu kolikkopeleihin, jotta he voivat kerätä sankarisi, mikä vaikeuttaa niiden keräämistä. Olen joutunut myymään paljon harvinaisuuksiani. (Hei kehittäjät! Ehkä laita ilmainen paikka VIPiin tai erikoistarjouksia). Annan 5 tähteä!!!